آرشآرش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرش زندگی مامان و بابا

ورود آرش به شش ماهگی

1391/10/28 14:00
نویسنده : مامان آرش
299 بازدید
اشتراک گذاری

میوه ی دلم

با پا گذاشتن به شش ماهگی کلی اتفاقات جدید تو زندگی قشنگ تو و البته ما افتاد، دیگه برات فرنی درست میکردم و تو با چه اشتیاقی میخوردی قربونت برم، سرلاک میخوردی،  به کمک ما و با تکیه دادن میتونستی یکمی بشینی، تو روروئک میذاریمت و دیگه میتونی کمرت رو تو تابت که میشینی نگه داری و وقتی میبرمت حموم توی وان کوچولوت میتونی بشینی عزیز دلم اینقدر شیرین و دوست داشتنی شدی که تنها دغدغم شده تند گذشتن زمان!!!! ناراحتو سپری شدن این روزهای قشنگ!

به امید روزهای قشنگتر زندگیم...بغل

اینم عکس هایی از حمامت و بعد از حمامت:

 

 و بعد از حمام:

 

 

یه دفعه که گذاشته بودمت تو تاب و داشتی برای خودت بازی میکردی و میخندیدی یهو دیدم که توی تاب خوابت برده جیگرم اینقده ناز بود این صحنهقلبقلبقلب

اینم عکساش:

 

                                 قلب عشق منی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آيسا
28 دی 91 14:33
سلام عزيزم.ماشاا... چه آقا پسر نازي داريد.خدا حفظش كنه.آيساي من هم عاشق حمام و آب بازي هست.آقا آرش گل با دخملي من دوست ميشي؟
مرسی خاله جون که پیشمون اومدی،

ferdos
28 دی 91 22:26
آرش عزیزم قربون شکل ماهت برم عزیز دلم مل مل خاله فردوس میمیرم برات
مرسی خاله جون که به ما سر زدی منم خیلی دوستون دارم

خاله نسیم
4 بهمن 91 23:13
نفس خاله نسیم فدای شکل ماهت
آبجی
9 اردیبهشت 92 18:20
ععععععععععععزیزکم..چه پسر دوست داشتنی جیگری....
hamed basiri far
5 شهریور 92 1:02
ارش جون دوست دارم نه یکی نه دوتا هر چی بگی بیشتر قربونت برم الهی
مرسی داداشی حامد.